14 Mart 2014

Dr.Thomas Cowan'ın GAPS Hikayesi

GAPS Tedavisiyle sağlığına kavuşanların yaşanmış hikayelerinden örnekleri paylaşmak istiyoruz. GAPS Tedavisi konusunda sizi motive edebilecek gerçek hikayeler oldukları için, bu blogda bazılarını yayınlıyoruz.​

Dr.Thomas Cowan'ın GAPS Hikayesi

Yaşanan Psikiyatrik ve Fizyolojik Hastalıklar:
 Kronik migrenler, depresyon, anksiyete, DEB (Dikkat Eksikliği Bozukluğu), dispraksi, adrenal yorgunluk-bitkinlik, günlük baş ağrıları, fibromiyalji, İBS (İrritabl Bağırsak Sendromu), tiroit bozukluğu, metabolizma bozukluğu

"GAPS Diyeti hayatımı değiştirdi ve kurtardı, buna hiç şüphe yok! Yeni yürümeye başladığım bebekliğimden beri süren ve 42 yaşıma geldiğimde ağır bir depresyon ve sindirim sistemi hasarıyla doruğa çıkan, uzun bir liste dolusu semptomla mücadele ettim.

Öyle ki, yediğim her şey beni hasta hissettirdiği için yemek yemeyi bırakacak noktaya geldim. GAPS hayatımı kurtardı. Diyete başladıktan 72 saat içinde, uzun yıllardır ilk kez uyku ilacı kullanmadan geceyi uyuyarak geçirebildim.

​Ve iki hafta içinde, 25 yıllık depresyonum geçti ve o günden beri de depresyon yaşamadım. Katı bir GAPS Giriş Diyeti, sindirim sistemi semptomlarımı anında yönetti ve düzeltti. Tam GAPS Diyetine geçmem 6 ayımı aldı.

​Genel olarak tamamen iyileşmemse, tam 2+ yılımı aldı. Evet, zorlayıcıydı ancak; şu semptomlardan tamamen kurtuldum: her gün süren kronik migrenler, depresyon, anksiyete, DEB (Dikkat Eksikliği Bozukluğu), dispraksi, adrenal yorgunluk-bitkinlik, günlük baş ağrıları, fibromiyalji, İBS (İrritabl Bağırsak Sendromu), tiroit bozukluğu ve zar zor çalışan bir metabolizma. Aynı zamanda, 14 yaşımdan beri ilk kez ideal kiloma ulaşıp onu koruyabildim.

Kolay olmadığını kabul ediyorum. Ancak buna değerdi; hayatımı geri kazandım."

Dr. Thomas Cowan

Kaynak: Holistic Family Medicine
http://fourfoldhealing.com/depression-managed-through-diet/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder